lördag 24 december 2011

Lucka 24. Berätta om fem fina saker som hänt under den här decembermånaden.

Jag har jobbat så mycket nu i december så jag har inte hunnit göra så mycket extravagant. Men jag har fina minnen för det!
1. I början av december träffade jag två gamla klasskompisar, en som pluggar i en annan stad. Det var kul med en mini-återträff.
2. En planerad fika med två vänner blev spontan-o'learys i gamla stan. Gott och kul.
3. En lördag begav jag mig till Uppsala för att träffa Alicia. Vi fikade på kår och shoppade julklappar. Jag gick lös på glittriga nagellack. Uppsala är så mysigt!
4. Dagen efter var det pepparkaksbak i Högdalen. Det blev mer svulla än baka. Och så hade vi försökte vi gemensamt tyda sms, alltid lika kul!
5. I onsdags dök en gammal vän upp på jobbet och räddade min lunch i julruschen! Vi har inte setts på evigheter då han pluggar i en annan stad.

En bubblare. Förra helgen bakade vi julgodis hemma och klädde julgranen. Vi gjorde bananfudge, mozart-kulor, wienernougat, krokant, cake pops och massa annat. Vår julgran blir alltid en riktig Disneygran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...