fredag 3 augusti 2012

En vecka ur telefonen.


 

Instagram: CandyCigarette

Nu har jag varit i Sverige åtta dagar. Jag har gjort något varje dag. Träffat så många vänner. Haft hur trevligt som helst. Fått min dos av svensk sommar. Och mer ska det bli!
Igår kväll var jag och såg Future Islands på Debaser Slussen. Jag fikat på Hermans. Gått ut på Trädgården. Handlat på Daglivs. Badat. Piknickat. Druckit Sommersby Päron. Ätit köttbullar på Ikea. 
Mycket av det jag gjort har inte fastnat i mobilen, utan i någon av mina kameror. Det får komma in i datorn när jag känner för det. Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Härligt att få en liten dos Sverige och svensk sommar! Det kan faktiskt behövas, fastän man bor i bästa staden nånsin- Tokyo!

    http://sakuradesu.blogg.se/

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...