måndag 4 februari 2013

Bluebird coffee, Miyajimaguchi. 宮島口。

Innan vi tog färjan över till Miyajima så gick vi förbi Bluebird coffee och bestämde oss för att undersöka det på vägen tillbaka. Såg så mysigt ut, och det var det också! Hela fiket var inrett med böcker och spel. Japanska tidningar där de skrivit om svenska fik. EN KATT! Bra priser. Dator att låna. Önskar att jag hade kunnat ta med hela caféet till Nakaochiai, så hade jag hängt där varje dag.  

Bluebird coffee.

Meny.

Gingerbread latte till mig. 

och cheesecake. 

Och en katt på köpet! 

3 kommentarer:

  1. Svar: Ja, jag såg det, jag blev jätteförvånad! :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Oj jag vet inte! Tror jag har svarat på alla jag fått iaf :O så om du skrivit något annat så verkar det inte kommit fram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...