söndag 24 augusti 2014

Min helg. 私の週末。

The Quibbler
Klockan är mitt i natten och det är lite svårt att återberätta alla intryck jag har fått under helgen, men jag ska försöka hålla mig kort.

Ville bara berätta att jag besökte Harry Potter Exhibition i Norrköping i lördags. Mycket pengar har spenderats i museishopen. Det blev bland annat blivit en gåspenna, en Ravenclaw-halsduk och världens mest tacky foto på mig och min kompis med varsitt trollspö i handen. Jag behöver nog inte säga mer, haha. Jag hade med mig min stora kamera till utställningen och förhoppningsvis blev det några bra bilder som jag kan lägga upp här snart. Ni får kika på bilder på min instagram så länge @candycigarette.

Tidigare idag var jag på Filmstadens dag här i Näckrosen. Mina nya neighborhoods har levererat över förväntan gång på gång denna sommar! Avslutade dagen med utomhusbio där de visade Vi är bäst av Lukas Moodysson. Bra helg!

Utomhusbio igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...